XXXIV. MISTROVSTVÍ SVĚTA OHAŘŮ - SRBSKO

31.10.2012 19:07

Po úspěšné kvalifikaci na MS ohařů - Soutěž Sv.Huberta jsem byl spolu s dalšími vybrán, aby jsem jel reprezentovat naši zemi na výše zmíněnou akci a to konkrátně na ,,MS Svatý Hubert"

A tak jsme (já a Art) dne 16.10.2012 ve 3 hodiny ráno, spolu s manželi Navrátilovými, vyrazili směr Srbsko, kde se Mistrovství světa konalo.

Po dlouhé cestě jsme v pozdním odpoledni dorazili  do městečka Nišna Banja, které se nacházelo blízko místa konání akce - města Niš.

 

Měli jsme dost času na aklimatizaci jak sebe samých, tak především našich psů, neboť oficiální zahájení se konalo až ve čtvrtek 18.10.2012 v hotelu Nais v těsné blízkosti města Niš.

Centrum dění

Celý ceremoniál zahájení byl ve velkém stylu, hymny všech 22 států, více něž 200 pejsků, folklórní tance, a hlavně zdravice různých činovníků. No, bylo to dlouhé ,,zahajování" (teplota kolem 28 °C), ale přežili jsme to.

Naše partička z ČR

Soutěž Sv.Huberta se konala v sobotu 20.12.2012 v městečku Natalinci, které bylo vzdáleno od centra dění 200 km !!! Opět na úvod veliký zahajovací ceremoniál a pak už odjezd do honitby.

Zahájení Natalinci

Bylo mi vylosováno č. 8, což v důsledku znamenalo, že jsem šel na řadu okolo 13.00 hod., teplota těsně pod 30°C.

Zachvíli jdeme na věc

Zahlásil jsem se dvojici rozhodčích (p. Corrado Ottoviani -Italie,Miroslav Nikolic-Srbsko)

Rozhodčí

Artík po celou dobu, i když bylo teplo, pracoval s velikou chutí a perfektně reagoval na všechny moje pokyny. Měli jsme však smůlu na terén, v námi přiděleném úseku sice zvěř byla, ale byla to zvěř se kterou už bylo předcházejícími soutěžícími "pohnuto" a ta byla i z důvodu tepla ukryta v zarostlých mezích a stržích. To mělo za následek, že když jsem se přes keře a buřeň dostával k vystavujícímu Artovi, zvěř v rychlosti startovala a nebylo možno vystřelit. Prostě smůla.

A je to za námi

V naší baterii 10 startujících jsem se umístil na děleném 5. - 6. místě.

Mému kolegovi (Mira Kalík), který šel v jiné baterii, se zadařilo podstatně lépe a to tak, že nakonec skončil v jednotlivcích na překrásném 3. místě!!

Až do dalšího dne jsme čekali, jak jsme dopadli v soutěži družstev.

Hlavně díky Mirovu výkonu a trochu i námi zjískaných bodů jsme se v soutěži družstev umístily na nečekaném, ale vynikajícím 2.

místě na světě v Soutěži Sv. Huberta.

Vyhlášení a předání cen

© 2009 Všechna práva vyhrazena.

Tvorba webových stránek zdarmaWebnode