Memoriál MVDr. Jiřího Michálka

19.09.2010 19:31

 

Minulý víkend (10.-12.9.2010) jsem se s Artem zúčastnil MJM,soutěže klubu chovatelů hrubosrstých a maďarských ohařů. Jedná se o soutěž v polní a vodní práci,jinak řečeno skládá se tato soutěž z podzimních a speciálních zkoušek z vodní práce. Jestli pes uspěje v obou výše jmenovaných zkouškách,tak se mu body z těchto dvou zkoušek sčítají a započítávají do výsledku memoriálu.

Letos se tento memoriál konal v Horce na Moravě,nedaleko Olomouce. Na tuto akci bylo přihlášeno 24 ohařů, a to kromě našich psů taktéž ohaři ze Slovenska,Maďarska a Rakouska.

Již v pátek jsem společně s Artem přijel na místo srazu, kde se konala veterinární prohlídka a losování startovníchn čísel.

Vylosoval jsem si číslo 8, a to znamenalo,že jsem v sobotu nastupoval na polní práci a konkrétně na ,,malé pole“. Začali jsme disciplínou ,,přinášení kachny z hluboké vody“ a pokračovali jsme v ,,pohozených“ a ,,vlečkách“. Zde bylo vše bez problémů a byli jsme hodnoceni ve všech disciplínách na 4.

Po občerstvení u rybníku jsme po poledni pokračovali na ,,velkém poli“. Začali jsme společným honem a pokračovali hledáním. I tady bylo vše bez problémů. Protože jsme neměli štěstí na zajíce a taky bažant, kterého Art pevně vystavil nebyl v pohybu,dostali jsme z těchto disciplín za 3. Byli to jediné trojky z celý sobotní den. Jak se později ukázalo,dosáhli jsme s Artem největšího počtu bodů z polní práce ze všech zúčastněných ohařů,kteří na tomto memoriálu po oba dny startovali.

V neděli jsme nastoupili k vodní práci. Vše začalo dohledávkou kachny v rákosí a naháněním v rákosí. I tady Art potvrdil svou loveckou vášeň a bez problémů tyto disc.splnil na 4.

Dále jsme pokračovali ochotou na hluboké vodě. Tady nevím proč, ale Arta se mi nepodařilo poslat dostatečně daleko na hladinu. Do stran se nechal navádět dobře, ale ta vzdálenost byla kretší než by to mělo být na 4, tak jsme dostali zcela správně známku 3.

Trojku jsme dostali ještě při chování na stanovišti, ke konci zkušební doby si Artin ,,písknul“ a bylo to za 3.

Taže v neděli to byly taky dvě trojky,jinak za 4.

Art podal po oba dny vyrovnaný výkon a byl jsem s ním po všech směrech velice spokojený.

Největší překvapení mě čekalo těsně před vyhlašováním výsledků. Čekal jsem umístění někde kolem šestého místa, ale přišel za mnou kamarád a oznámil, že jsme se umístili na krásném TŘETÍM místě !!!!

 

 Celkové výsledky z MJM naleznete ZDE.

Fotogalerie: Memoriál MVDr. Jiřího Michálka

© 2009 Všechna práva vyhrazena.

Tvorba www stránek zdarmaWebnode