Klubové lesní zkoušky KCHHMO

27.07.2011 20:54

V sobotu 23.7.2011 se konaly v MS Hradisko Klubové lesní zkoušky KCHHMO.

Vylosoval jsem si č.1 a mohlo to začít. Jako první disciplína byla ohrádka. Zde to byla hra nervů. Art pustil lišku do výkopu, kde bylo 30cm vody. Po velice dlouhé době, ovšem bez jakéhokoli povelu, se mu povedlo lišku ,,vylovit‘‘. Uff !!!.

Tento výkon ohodnotili rozhodčí známkou 2. A šli jsme po chování na stanovišti (4) na šoulačku a barvu. U šoulačky s odložením se při prvním odkládaní Art zvedl a já ho odložil znovu. Pak už bylo vše v pořádku – známka 3. Pokračovali jsme barvou. Zde jsem to pokazil Artovi já L. Po nahlášení lože jsem přeskakoval kanál a uklouzl. Bohužel jsem neudržel barvářský řemen a Artin vyrazil dosledovat srnce. Po ověření se vrátil zpět a krásně oznámil, že srnce našel. Jelikož jsem však nahlásil dosled jako ,,vodič‘‘, byli jsme hodnoceni známkou 3. Pak následovaly ostatní disciplíny (pohozené,nahánění,vlečky), na kterých už to byly samé známky 4.

Zkoušky končily v pozdním odpoledni, no spíše k večeru, s výsledkem I.cena, 226 bodů.

© 2009 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode